Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!
Najbliższy termin: 2025-05-08 - 2025-05-08 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Omówimy m in.:co to jest inteligencja emocjonalna, składowe inteligencji emocjonalnej i ich znaczenie, teorie i modele inteligencji emocjonalnej, różnice między inteligencją emocjonalną a ilorazem inteligencji (IQ), wpływ emocji na zachowanie
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: online, Mazowieckie
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
Praca z klientami wymaga szczególnego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, ale też umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami.
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Zapraszamy na naszą stronę interentową:Asertywność w sprzedaży i obsłudze klienta czyli sztuka satysfakcjonowania klienta>>> Podstawą sukcesu rynkowego firmy, handlowej, finansowej, czy też produkcyjnej (...)
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obejmuje m.in. zagadnienia: thinking tools, teoria ograniczeń TOC, narzędzia krytycznego myślenia, docieranie do źródła problemu, analizowanie problemu, ryzyko nieadekwatnego rozwiązania problemu, jak poszukiwać różnych rozwiązań
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-22 Lokacja: online, Mazowieckie
1463.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie zarządzanie energią - jako klucz do efektywności pracownika, dedykowane jest dla pracowników i osób zarządzających grupami oraz projektami, którzy chcą zwiększyć swoją osobistą efektywność i satysfakcję z pracy oraz osiągać wspaniałe wynik.
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.