Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz
wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej
polityce prywatności.
Znalezione szkolenia
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI
FMEA. Analiza przyczyn i skutków potencjalnych wad wg AIAGPotential failure mode and effects analysis Szkolenie przeglądowe z analizy FMEA procesuDajemy solidne podstawy do pracy w obszarze kontroli (...)
Najbliższy termin: 2024-04-17 - 2024-04-17 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1100.00 zł 1353.00 zł brutto (Vat 23%)
LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI
Szkolenie z Metody A3 buduje podstawowe kompetencje analityczne niezbędne do analizy problemów jakości w firmach produkcyjnych
Najbliższy termin: 2024-04-17 - 2024-04-17 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1100.00 zł 1353.00 zł brutto (Vat 23%)
KC Centrum Rozwoju
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-04-17 - 2024-04-17 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
430.00 215.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-04-16 - 2024-04-16 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.
Najbliższy termin: 2024-04-18 - 2024-04-18 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
590.00 295.00 zł Rabat: -50%
(brutto)
KC Centrum Rozwoju
Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.
Najbliższy termin: 2024-04-19 - 2024-04-19 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
450.00 225.00 zł Rabat: -50%
(brutto)