Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Badania Marketingowe 50%

Perspecta

1. Twoja firma planuje realizację badań marketingowych w 2020 lub 2021 roku?2. Decydując się na badanie marketingowe do dnia 31.10.2020 – 50% zniżki3. Badania mogą być zrealizowane w dogodnym terminie, (...)

Najbliższy termin: 2020-12-03 - 2020-12-03 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

250.00 zł

307.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2020-12-15 - 2020-12-15 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2020-12-16 - 2020-12-16 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2020-12-16 - 2020-12-16 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2020-12-17 - 2020-12-17 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2020-12-17 - 2020-12-17 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

510.00 255.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Najbliższy termin: 2020-12-18 - 2020-12-18 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

INŻYNIER PROCESU

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie Inżynier Procesu to podstawowe kompendium wiedzy niezbędnej na tym stanowisku

Najbliższy termin: 2021-01-18 - 2021-01-19 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

2000.00 zł

2000.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje zakupowe z elementami perswazji

Effect Group Sp z o.o.

CELEM SZKOLENIA jest nauczenie pracowników precyzyjnego i celowego komunikowania się oraz wypracowanie modeli zachowań sprzyjających sukcesom negocjacyjnym i podniesienie efektywności podejmowanych działań w obszarze (...)

Najbliższy termin: 2021-06-21 - 2021-06-22 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

1390.00 zł

1709.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie emocjami Klienta i obsługa reklamacji

Circinus Training Center Adam Pluciński

Niewielu zdaje sobie sprawę, że jeden Klient niezadowolony z naszej obsługi, generuje nawet do kilkudziesięciu negatywnych opinii o Firmie. Zaufanie do marki budujemy latami, a strata renomy to często kwestia kilku chwil.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

800.00 zł

984.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2