Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Trening budowania pewności siebie i wizerunku w życiu zawodowym

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy  na naszą stronę internetową:Trening budowania pewności siebie i wizerunku w życiu zawodowym>>> Nauczysz się na treningu Budowania pewności siebie i wizerunku: Skuteczności (...)

Najbliższy termin: 2025-06-09 - 2025-06-10 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1580.00 1480.00 zł

First Minute: -100zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM DLA MANAGERA

LEGATO Institute of Quality

CEL SZKOLENIASzkolenie buduje kompetencje niezbędne do samodzielnego zarządzania zespołem pracowników KORZYŚCIPoznasz swój styl kierowania zespołem. Dowiesz się, czy jest on prawidłowyDowiesz się (...)

Najbliższy termin: 2025-06-12 - 2025-06-13 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1690.00 zł

2078.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG ISO 9001:2015

LEGATO Institute of Quality

Szkolenie zawiera w sobie zarówno omówienie wymagań normy „bazowej” (ISO 9001:2015) jak i wymagania normy auditowej. Poprzez zbudowanie kompetencji w obu obszarach - przygotowuje w pełnym zakresie do pełnienia funkcji Auditora i Pełnomocnika

Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-17 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1690.00 zł

2078.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!

Najbliższy termin: 2025-06-17 - 2025-06-17 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2025-06-18 - 2025-06-18 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

490.00 245.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-06-18 - 2025-06-18 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2025-06-19 - 2025-06-19 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

590.00 295.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty Praktyczne

KC Centrum Rozwoju

Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!

Najbliższy termin: 2025-06-19 - 2025-06-19 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

480.00 240.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYM

LEGATO Institute of Quality

Szkolenie ZARZĄDZANIE I KOMUNIKACJA W ZESPOLE PROJEKTOWYMSzkolenie Zarządzanie zespołem projektowym buduje kompetencje niezbędne do prawidłowej komunikacji jak i zarządzania zespołem

Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1690.00 zł

2078.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 3