Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2021-12-13 - 2021-12-13 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2021-12-15 - 2021-12-15 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2021-12-16 - 2021-12-16 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Najbliższy termin: 2021-12-17 - 2021-12-17 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Szkolenie Customer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji.

Najbliższy termin: 2022-01-10 - 2022-01-11 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1450.00 zł

1783.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży Promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia gratis

Mati Consulting szkolenia

Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki dobrej sprzedaży, jak pozyskać klienta i utrzymać tego klienta.

Najbliższy termin: 2022-01-18 - 2022-01-18 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1050.00 997.50 zł

First Minute: -5%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2021-12-16 - 2021-12-16 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

510.00 255.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej firm i instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez wew/zew i odpowiadają za wizerunek zewnętrzny podmiotów gospodarczych.

Najbliższy termin: 2022-01-24 - 2022-01-24 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

390.00 195.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2021-12-14 - 2021-12-14 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.