Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2018-11-19 - 2018-11-19 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2018-11-20 - 2018-11-20 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy/organizacji

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez i odpowiadają za wizerunek instytucji.

Najbliższy termin: 2018-11-20 - 2018-11-20 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2018-11-21 - 2018-11-21 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

290.00 145.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2018-11-23 - 2018-11-23 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

510.00 255.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)

Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1000.00 980.00 zł

First Minute: -2%

(brutto)

Szkolenie zamknięte.

Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (2 dni)

Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1000.00 980.00 zł

First Minute: -2%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna rejestratorka medyczna - profesjonalna obsługa pacjenta

Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-04 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

840.00 798.00 zł

First Minute: -5%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Obsługa trudnego Klienta (2 dni)

Mati Consulting szkolenia

Szkolenie prowadzone w celu doskonalenia i usprawnienia pracy osób pracujących w działach obsługi klienta.

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-05 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

1000.00 980.00 zł

First Minute: -2%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob

Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Najbliższy termin: 2018-12-04 - 2018-12-04 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie

840.00 798.00 zł

First Minute: -5%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 38