Skuteczne Negocjacje Szkolenie Zamknięte Online -50%
Najbliższy termin: 2021-03-06 - 2021-03-06 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
184.50 zł brutto (Vat 23%)
System ocen i motywacji pracowników Wdrożenie w firmie
Najbliższy termin: 2021-03-06 - 2021-03-06 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
5535.00 zł brutto (Vat 23%)
Badania marketingowe zniżka - 50%
Najbliższy termin: 2021-03-06 - 2021-03-06 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
184.50 zł brutto (Vat 23%)
Zarządzanie i kierowanie zespołem Otwarte Online
Najbliższy termin: 2021-03-06 - 2021-03-06 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
479.70 zł brutto (Vat 23%)
Integracja pracowników i współpraca w zespole Zniżka -50%
Najbliższy termin: 2021-03-06 - 2021-03-06 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
307.50 zł brutto (Vat 23%)
Zarządzanie i Kierowanie Zespołem Szkolenie Zamknięte Online -50%
Najbliższy termin: 2021-03-06 - 2021-03-06 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
184.50 zł brutto (Vat 23%)
Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.
Najbliższy termin: 2021-04-08 - 2021-04-08 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.
Najbliższy termin: 2021-04-09 - 2021-04-09 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Rabat: -50%
(brutto)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2021-04-06 - 2021-04-06 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.
Najbliższy termin: 2021-04-06 - 2021-04-06 Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Rabat: -50%
(brutto)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.