Szkolenie negocjacje dla działu zakupów uczy uczstników określać cel oraz sporządzać strategie negocjacjyjne w zależności od sytuacji. Warsztaty umożliwiają praktyczne ćwiczenie odpowiednich technik strategii negocjacyjnych.
Najbliższy termin: 2024-05-28 - 2024-05-29 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie facylitacja – prowadzenie spotkań jest dedykowane osobom, które kierują zespołami, zarządzają projektamii jako przełożeni/liderzy są zobligowani do prowadzenia efektywnych spotkań oraz zarządzania zespołami.
Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami.
Najbliższy termin: 2024-05-07 - 2024-05-08 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kierujący produkcją odpowiada za produktywne działania w zwykle najważniejszym obszarze organizacji. Nadzoruje pracowników o często bardzo zróżnicowanym wykształceniu. Trening służy opanowaniu sztuki zarządzania pracownikami w działach produkcyjnych
Najbliższy termin: 2024-05-14 - 2024-05-15 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Zarządzanie to umiejętność realizowania pracy z wykorzystaniem pomocy innych osób, dzięki wpływom wywieranym na ich działania (w ujęciu użyteczności/sensowności, czasu trwania, ilości zmian), poprzez przysposobienie w codzienności cyklu zarządzania.
Najbliższy termin: 2024-05-16 - 2024-05-17 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Jednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której gracze ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -10%
1620.00 zł brutto (Vat 0%)
Nasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -10%
1620.00 zł brutto (Vat 0%)
Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.