Szkolenie negocjacje dla działu zakupów uczy uczstników określać cel oraz sporządzać strategie negocjacjyjne w zależności od sytuacji. Warsztaty umożliwiają praktyczne ćwiczenie odpowiednich technik strategii negocjacyjnych.
Najbliższy termin: 2024-08-29 - 2024-08-30 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie facylitacja – prowadzenie spotkań jest dedykowane osobom, które kierują zespołami, zarządzają projektamii jako przełożeni/liderzy są zobligowani do prowadzenia efektywnych spotkań oraz zarządzania zespołami.
Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-02 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie telemarketing obejmuje takie zagadnienia jak: identyfikacja klientów, pierwszy kontakt, analiza potrzeb, prezentacja oferty, negocjacje, wybrane techniki finalizacji transakcji, sposoby budowania przyjaznych kontaktów z klientami.
Najbliższy termin: 2024-08-06 - 2024-08-07 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kierujący produkcją odpowiada za produktywne działania w zwykle najważniejszym obszarze organizacji. Nadzoruje pracowników o często bardzo zróżnicowanym wykształceniu. Trening służy opanowaniu sztuki zarządzania pracownikami w działach produkcyjnych
Najbliższy termin: 2024-08-13 - 2024-08-14 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Zarządzanie to umiejętność realizowania pracy z wykorzystaniem pomocy innych osób, dzięki wpływom wywieranym na ich działania (w ujęciu użyteczności/sensowności, czasu trwania, ilości zmian), poprzez przysposobienie w codzienności cyklu zarządzania.
Najbliższy termin: 2024-08-20 - 2024-08-21 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Jednodniowe warsztaty prowadzone w formie gry i burzy mózgów, w której gracze ćwiczą aspekty związane z CX - Doświadczeniem Klienta.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -10%
1620.00 zł brutto (Vat 0%)
Nasze kreatywne warsztaty są idealne dla zespołów, które są zaznajomione z tematyką CX i potrzebują odświeżyć swoje informacje oraz podkręcić kreatywność, aby lepiej zrozumieć swoich klientów.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -10%
1620.00 zł brutto (Vat 0%)
Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika.
Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.