Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.
Najbliższy termin: 2024-08-19 - 2024-08-19 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-08-20 - 2024-08-20 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-08-21 - 2024-08-21 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.
Najbliższy termin: 2024-08-21 - 2024-08-21 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
SZKOLENIE TWI DLA TRENERÓW I INSTRUKTORÓW PRODUKCJI.TRAINING WITHIN INDUSTRY
Najbliższy termin: 2024-08-21 - 2024-08-21 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1353.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie 7 Basic Quality Tools7 podstawowych narzędzi jakości
Najbliższy termin: 2024-08-21 - 2024-08-21 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE
1353.00 zł brutto (Vat 23%)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-08-22 - 2024-08-22 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.
Najbliższy termin: 2024-08-22 - 2024-08-22 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.
Najbliższy termin: 2024-08-23 - 2024-08-23 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.
Najbliższy termin: 2024-08-23 - 2024-08-23 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
Rabat: -50%
(brutto)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.