Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Najbliższy termin: 2021-04-30 - 2021-04-30 Lokacja: Opole, Opolskie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie Czasem Szkolenie Otwarte Online

Perspecta

Zarządzanie Czasem Otwarte Online

Najbliższy termin: 2021-04-23 - 2021-04-23 Lokacja: Opole, Opolskie

390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Zarządzanie i kierowanie Zespołem Otwarte Online

Perspecta

Zarządzanie i kierowanie zespołem Otwarte Online

Najbliższy termin: 2021-04-23 - 2021-04-23 Lokacja: Opole, Opolskie

390.00 zł

479.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2021-04-27 - 2021-04-27 Lokacja: Opole, Opolskie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Najbliższy termin: 2021-04-27 - 2021-04-27 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2021-04-28 - 2021-04-28 Lokacja: Opole, Opolskie

320.00 160.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2021-04-28 - 2021-04-28 Lokacja: Opole, Opolskie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej firm i instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez wew/zew i odpowiadają za wizerunek zewnętrzny podmiotów gospodarczych.

Najbliższy termin: 2021-04-29 - 2021-04-29 Lokacja: Opole, Opolskie

350.00 175.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2021-04-29 - 2021-04-29 Lokacja: Opole, Opolskie

510.00 255.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2021-04-30 - 2021-04-30 Lokacja: Opole, Opolskie

330.00 165.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.