Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwa

KC Centrum Rozwoju

Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.

Najbliższy termin: 2024-07-29 - 2024-07-29 Lokacja: Opole, Opolskie

790.00 395.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Negocjacje i psychomanipulacje

KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.

Najbliższy termin: 2024-07-30 - 2024-07-30 Lokacja: Opole, Opolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-01 Lokacja: Opole, Opolskie

590.00 295.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Asertywność w pracy - praktyczny warsztat budowania postawy asertywnej

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Asertywność to element komunikacji, który często wpływa nie tylko na jakość naszych relacji z innymi, ale również na nasze samopoczucie i pewność siebie w kontaktach zawodowych.

Najbliższy termin: 2024-08-29 - 2024-08-29 Lokacja: Warszawa, Opolskie

940.00 zł

1156.20 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.

Najbliższy termin: 2024-07-29 - 2024-07-29 Lokacja: Opole, Opolskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zwiększanie motywacji zespołów pracowniczych - warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.

Najbliższy termin: 2024-07-29 - 2024-07-29 Lokacja: Opole, Opolskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Najbliższy termin: 2024-07-31 - 2024-07-31 Lokacja: Opole, Opolskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracy

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.

Najbliższy termin: 2024-07-31 - 2024-07-31 Lokacja: Opole, Opolskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2024-08-01 - 2024-08-01 Lokacja: Opole, Opolskie

470.00 235.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klienta

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.

Najbliższy termin: 2024-08-02 - 2024-08-02 Lokacja: Opole, Opolskie

430.00 215.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2