Szkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR.
Najbliższy termin: 2024-09-09 - 2024-09-09 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.
Najbliższy termin: 2024-09-11 - 2024-09-11 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-09-12 - 2024-09-12 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje.
Najbliższy termin: 2024-09-13 - 2024-09-13 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.
Najbliższy termin: 2024-09-12 - 2024-09-12 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.
Najbliższy termin: 2024-09-09 - 2024-09-09 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Podczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż.
Najbliższy termin: 2024-09-09 - 2024-09-09 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-09-10 - 2024-09-10 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.
Najbliższy termin: 2024-09-11 - 2024-09-11 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.
Najbliższy termin: 2024-09-13 - 2024-09-13 Lokacja: Opole, Opolskie
Rabat: -50%
(brutto)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.